INFORMÁCIÓK A FOGLALÁSRÓL
A foglalást minden esetben kérjük MINDEN adatával kitölteni. Különös tekintettel a szolgáltatást ne felejtse el megfelelően kiválasztani! A foglalási űrlap kitöltésével egyértelműen jelzik foglalási szándékukat, amelyet rendszerünk rögzít. A foglalás egy egyoldalú jognyilatkozat, amelyet a tőlünk érkező visszaigazoló levél (email) egészít ki kétoldalú szerződéssé. A visszaigazolás megérkezésével Önök és Kővári Máté között szerződéses jogviszony van. A foglalásokat a beérkezés sorrendjében igazoljuk vissza.
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Megbízó megbízza a fent említett ceremóniamestert a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel történő szereplésre.
2. A fent említett Ceremóniamester pedig vállalja, hogy Megbízó részére a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel teljesíti a szereplést.
3. Ceremóniamester általánosságban a következő feladatokat vállalja:
- Az első program előtt (kezdés időpontja) 30 perccel megjelenik a helyszínen.
- Tanácsadói közreműködést végez az esküvő előkészítésében
- Tanácsadói közreműködést végez a szertartás és az esküvő menetének megtervezésében.
- A vendégek fogadása, a szertartásra és a vacsorára kísérése, a csoportképek elkészítésének, csokordobásnak levezénylése
- A nap eseményeinek megtervezése és kivitelezése
- Beszédek, műsorszámok felkonferálása, a vendégek tájékoztatása a programokról.
- Közreműködők (fotós, vendéglátók, zenekar, stb.) irányítása a forgatókönyvnek megfelelően
- Az esküvő alatt felmerülő problémák megoldásában való közreműködés (kivételt jelentenek az erőszakos cselekmények).
4. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
5. A fizetési ütemezés az alábbiak szerint történik:
- A megbízó vállalja, hogy a Fellépti díj huszonöt (25) százalékát megfizeti az első konzultációért és az esküvőig tartó folyamatos online tanácsadásért.
- A megbízó vállalja, hogy a Fellépti díj hetvenöt (75) százalékát és az útiköltséget megfizeti a ceremóniamester szereplésért, az esküvő előtt vagy az esküvő helyszínén.
6. A Ceremóniamester útiköltsége 0 Ft/km.
7. A felek garantáljék egymásnak, hogy a rendezvényen készült hang- és képfelvételeket csak azután hozzák nyilvánosságra, hogy azt másik fél engedélyezte.
8. A Megbízó elfogadja, hogy a Ceremóniamester rendelkezésre állásának hossza a rendezvény napján 8 óra, de nem később, mint hajnali 1. A 8. óra után minden megkezdett óra 20.000 forint plusz költséget jelent a megbízónak.
9. A megbízó vállalja, hogy egy étkezést, és igény szerint szállást és mikrofont is biztosít a megbízottnak.
10. A Megbízó bárminemű, a teljesítésre vonatkozó észrevételt csak írásban és legkésőbb a rendezvény kezdeti napját követő harmadik (3.) munkanap huszonnegyedik (24.) órájáig közölhet a Megbízottal. Ennek elmaradása esetén a két fél a rendezvényt maradéktalanul teljesítettnek tekinti.
11. Amennyiben bármely fél hibájából a megbízás teljesítése megvalósíthatatlanná válik, úgy a másik fél részére a megbízási díj 50%-át köteles megfizetni. Kivételt képez a vis maior esete (baleset, járhatatlan utak stb).
12. A rendezvényt a Megbízott kártérítési kötelezettség nélkül lemondhatja, amennyiben Megbízónak más, hasonló árszabású (maximum 10% eltérés lehet) ceremóniamestert felkínált.
13. Szerződő felek rögzítik, hogy a Megbízott 2 mikrofont és egy hangfalat visz az esemény koordináláshoz. Megbízó felel az eszközökben esetlegesen bekövetkezett károkét.
14. A Szerződő felek kijelentik, hogy a vitás eseteket először egymás között békés úton kísérlik meg rendezni.
15. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
1. Megbízó megbízza a fent említett Szertartásvezetőt a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel történő szereplésre.
2. A fent említett Szertartásvezető pedig vállalja, hogy Megbízó részére a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel teljesíti a szereplést.
3. Szertartásvezető általánosságban a következő feladatokat vállalja:
- A Megbízott 30 perccel a szertartás előtt megjelenik a helyszínen.
- Tanácsadói közreműködést végez a szertartás menetének megtervezésében.
- Szertartás szövegét megírja és a megbeszéltek szerint levezeti a maximum 40 perces szertartást.
4. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
5. A fizetési ütemezés az alábbiak szerint történik:
- A megbízó vállalja, hogy a Fellépti díj huszonöt (25) százalékát megfizeti az első konzultáció után.
- A megbízó vállalja, hogy a Fellépti díj hetvenöt (75) százalékát és az útiköltséget megfizeti a szertartásvezető szereplésért, az esküvő előtt vagy az esküvő helyszínén.
6. A Megbízó vállalja, hogy a Megbízottnak kifizeti az útiköltséget (100 Ft/km vagy 5000 Ft Budapesten).
7. A felek garantáljék egymásnak, hogy a rendezvényen készült hang- és képfelvételeket csak azután hozzák nyilvánosságra, hogy azt a másik fél engedélyezte.
8. A Megbízó elfogadja, hogy a Szertartásvezető rendelkezésre állásának hossza a rendezvény napján maximum 1 óra (a szertartás kezdőidőpontjától számolva). Minden megkezdett további óra 20.000 forint plusz költséget jelent a megbízónak.
9. A megbízó vállalja, hogy mikrofont és hangosítást biztosít a megbízottnak.
10. A Megbízó bárminemű, a teljesítésre vonatkozó észrevételt csak írásban és legkésőbb a rendezvény kezdeti napját követő harmadik (3.) munkanap huszonnegyedik (24.) órájáig közölhet a Megbízottal. Ennek elmaradása esetén a két fél a rendezvényt maradéktalanul teljesítettnek tekinti.
11. Amennyiben a Magbízó hibájából a megbízás teljesítése megvalósíthatatlanná válik, úgy a Megbízott részére a megbízási díj 50%-át köteles megfizetni. Kivételt képez a vis maior esete (baleset, járhatatlan utak stb).
12. A Szerződő felek kijelentik, hogy a vitás eseteket először egymás között békés úton kísérlik meg rendezni.
13. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
1. Megbízó megbízza a Megbízottat a szelfigép aktivitás biztosítására a rendezvényen.
2. A Megbízott pedig vállalja, hogy Megbízó részére a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel teljesíti a szolgáltatást
3. A Megbízó elfogadja, hogy a szelfigépet csak a Megbízott üzemeltetheti.
4. A Megbízó vállalja, hogy biztosítja a munkavégzéshez szükséges feltételeket, és hozzáférést a szükséges rendszerekhez, információkhoz és adatokhoz. Továbbá a Megbízó köteles olyan munkakörülményeket biztosítani a Megbízott részére, melyek segítik a szolgáltató munkáját az rendezvény folyamán, azaz legalább 6 nm szabad és fedett (esőmentes) területet a gép felállításához és üzemeltetéséhez, 1 db asztalt a kiegészítők elhelyezésére, valamint az elektronikai eszközök áramellátásához szükséges elektromos energia igénybevételi lehetőségét garantálni (maximum 3 méter távolságban), az érintésvédelmi előírásoknak megfelelően földelt áramforrásból.
5. Ha a fenti feltételek (3-as, 4-es bekezdés) nem teljesülnek a Megbízott dönthet úgy, hogy nem teljesíti a szolgáltatást.
6. A Megbízott vállalja, hogy kellékeket, illetve a Megbízó által választott hátteret és fényképkeretet alkalmazza a rendezvényen.
7. Vis maiornak számít minden olyan esemény, melyet a Felek tevékenységükkel befolyásolni nem tudnak. Például: technikai meghibásodás, alapanyag hiány (tinta, fotólap), járhatatlan utak, betegség, stb.
8. Szerződő felek rögzítik, hogy a Megbízott biztosítja a szelfigéphez szükséges technikai eszközöket és kellékeket. Megbízó felel az esetlegesen bekövetkezett károkét és eltűnésért .
9. A fizetési ütemezés az alábbiak szerint történik:
- A megbízó vállalja, hogy a szolgáltatás díjának huszonöt (25) százalékát megfizeti az szerződés kitöltés után.
- A megbízó vállalja, hogy a szolgáltatási díj hetvenöt (75) százalékát és az útiköltséget megfizeti a rendezvény előtt vagy a rendezvény helyszínén.
10. A Megbízó vállalja, hogy a Megbízottnak kifizeti az útiköltséget (100 Ft/km vagy 5000 Ft Budapesten).
11. A Megbízó elfogadja, hogy a megrendelt csomagon felül minden megkezdett óra 20.000 forint plusz költséget jelent a Megbízónak.
12. A Megbízó bárminemű, a teljesítésre vonatkozó észrevételt csak írásban és legkésőbb a rendezvény kezdeti napját követő harmadik (3.) munkanap huszonnegyedik (24.) órájáig közölhet a Megbízottal. Ennek elmaradása esetén a két fél a rendezvényt maradéktalanul teljesítettnek tekinti.
13. Amennyiben a Magbízó hibájából a megbízás teljesítése megvalósíthatatlanná válik, úgy a Megbízott részére a megbízási díj 50%-át köteles megfizetni. Kivételt képez a vis maior esete (baleset, járhatatlan utak stb).
14. A Szerződő felek kijelentik, hogy a vitás eseteket először egymás között békés úton kísérlik meg rendezni.
15. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
16. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
Telefonszám kérdés esetén: 06705158755