INFORMÁCIÓK A FOGLALÁSRÓL
A foglalást minden esetben kérjük MINDEN adatával kitölteni. Különös tekintettel a szolgáltatást ne felejtse el megfelelően kiválasztani! A foglalási űrlap kitöltésével egyértelműen jelzik foglalási szándékukat, amelyet rendszerünk rögzít. A foglalás egy egyoldalú jognyilatkozat, amelyet a tőlünk érkező visszaigazoló levél (email) egészít ki kétoldalú szerződéssé. A visszaigazolás megérkezésével Önök és Kővári Máté között szerződéses jogviszony van. A foglalásokat a beérkezés sorrendjében igazoljuk vissza.
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Megbízó megbízza a fent említett ceremóniamestert a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel történő szereplésre.
2. A fent említett Ceremóniamester pedig vállalja, hogy Megbízó részére a jelen szerződésben meghatározott feltételekkel teljesíti a szereplést.
3. Ceremóniamester általánosságban a következő feladatokat vállalja:
- Az első program előtt (kezdés időpontja) 30 perccel megjelenik a helyszínen.
- Tanácsadói közreműködést végez az esküvő előkészítésében
- Tanácsadói közreműködést végez a szertartás és az esküvő menetének megtervezésében.
- A vendégek fogadása, a szertartásra és a vacsorára kísérése, a csoportképek elkészítésének, csokordobásnak levezénylése
- A nap eseményeinek megtervezése és kivitelezése
- Beszédek, műsorszámok felkonferálása, a vendégek tájékoztatása a programokról.
- Közreműködők (fotós, vendéglátók, zenekar, stb.) irányítása a forgatókönyvnek megfelelően
- Az esküvő alatt felmerülő problémák megoldásában való közreműködés (kivételt jelentenek az erőszakos cselekmények).
4. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
5. A fizetési ütemezés az alábbiak szerint történik:
- A megbízó vállalja, hogy a Fellépti díj huszonöt (25) százalékát megfizeti az első konzultációért és az esküvőig tartó folyamatos online tanácsadásért.
- A megbízó vállalja, hogy a Fellépti díj hetvenöt (75) százalékát és az útiköltséget megfizeti a ceremóniamester szereplésért, az esküvő előtt vagy az esküvő helyszínén.
6. A Ceremóniamester esetében, az esetleges hosszabbítást és útiköltséget (100 Ft/km vagy 5000 Ft Budapesten) leszámítva, semminemű egyéb költség a Megbízó irányába nem merül fel.
7. A felek garantáljék egymásnak, hogy a rendezvényen készült hang- és képfelvételeket csak azután hozzák nyilvánosságra, hogy azt másik fél engedélyezte.
8. A Megbízó elfogadja, hogy a Ceremóniamester rendelkezésre állásának hossza a rendezvény napján maximum 10 óra, de nem később, mint hajnali 1. A 10. óra után minden megkezdett óra 20.000 forint plusz költséget jelent a megbízónak.
9. A megbízó vállalja, hogy egy étkezést, és igény szerint szállást és mikrofont is biztosít a megbízottnak.
10. A Megbízó bárminemű, a teljesítésre vonatkozó észrevételt csak írásban és legkésőbb a rendezvény kezdeti napját követő harmadik (3.) munkanap huszonnegyedik (24.) órájáig közölhet a Megbízottal. Ennek elmaradása esetén a két fél a rendezvényt maradéktalanul teljesítettnek tekinti.
11. Amennyiben bármely fél hibájából a megbízás teljesítése megvalósíthatatlanná válik, úgy a másik fél részére a megbízási díj 50%-át köteles megfizetni. Kivételt képez a vis maior esete (baleset, járhatatlan utak stb).
12. A rendezvényt a Megbízott kártérítési kötelezettség nélkül lemondhatja, amennyiben Megbízónak más, hasonló árszabású (maximum 10% eltérés lehet) ceremóniamestert felkínált.
13. Szerződő felek rögzítik, hogy a Megbízott 2 mikrofont és egy hangfalat visz az esemény koordináláshoz. Megbízó felel az eszközökben esetlegesen bekövetkezett károkét.
14. A Szerződő felek kijelentik, hogy a vitás eseteket először egymás között békés úton kísérlik meg rendezni.
15. Jelen szerződés tekintetében felek írásbeli üzenetnek ismerik el a jelen szerződésben meghatározott email címre küldött elektronikus üzenetet.
- A Megbízott vállalja a selfiegép aktivitás biztosítását az esküvőn a következő feltételekkel:
- A selfigépet csak a Megbízott vagy alkalmazottja üzemeltetheti.
- A Megbízott 50% kedvezményt ad a weboldalon feltüntetett árakból.
- A selfigép 3 órán keresztül vagy 100 darab kinyomtatott képig; 4 órán keresztül vagy 140 darab kinyomtatott képig; 5 órán keresztül vagy 180 darab kinyomtatott képig használható akciós áron. Minden további kép kinyomtatása 300 Ft/db.
- A Megbízó vállalja, hogy biztosítja a munkavégzéshez szükséges feltételeket, és hozzáférést a szükséges rendszerekhez, információkhoz és adatokhoz. Továbbá a Megbízó köteles olyan munkakörülményeket biztosítani a Megbízott részére, melyek segítik a szolgáltató munkáját az rendezvény folyamán, azaz legalább 6 nm szabad és fedett (esőmentes) területet a gép felállításához és üzemeltetéséhez, 1 db asztalt a kiegészítők elhelyezésére, valamint az elektronikai eszközök áramellátásához szükséges elektromos energia igénybevételi lehetőségét garantálni, az érintésvédelmi előírásoknak megfelelően földelt áramforrásból.
- Ha a fenti feltételek nem teljesülnek a Megbízott dönthet úgy, hogy nem üzemelteti a készüléket.
- Vis maiornak számít minden olyan esemény, melyet a Felek tevékenységükkel befolyásolni nem tudnak. Például: technikai meghibásodás, alapanyag hiány (tinta, fotólap), járhatatlan utak, betegség, stb.
- Szerződő felek rögzítik, hogy a Megbízott biztosítja a szelfigéphez szükséges technikai eszközöket. Megbízó felel az eszközökben esetlegesen bekövetkezett károkét.
Telefonszám kérdés esetén: 06705158755